Jak zamawiać jedzenie na wynos?

Szybko i zdecydowanie

Klienci lokali oferujących jedzenie na wynos przeważnie składają zamówienie telefonicznie. Osób dzwoniących jest dużo, dlatego też warto streszczać się podczas precyzowania swoich oczekiwań. Inni też chcą zjeść, a ponieważ przygotowanie porcji dla jednej osoby trochę trwa, warto sprężać się z wymyślaniem, co też nam dzisiaj posmakuje. Należy to do dobrego wychowania, a poza tym gwarantuje, że wszyscy będą zadowoleni. W przypadku zamawiania większej ilości jedzenia dobrze jest zapisać sobie wszelkie oczekiwania – będzie łatwiej odczytać z kartki listę i ilość potraw. Pamiętać należy o tym, że profesjonalna obsługa wielu lokali pod koniec rozmowy będzie chciała potwierdzić, czy wszystko się zgadza (o pomyłki lub przejęzyczenia nietrudno), więc nie należy się denerwować, tylko spokojnie sprawdzić zamówienie.

Sprawdzanie oferty

Oferty zmieniają się, więc jeśli wiemy, że co pewien czas jedno danie wymienia się na inne, warto wcześniej przygotować odpowiednią kwotę. Ułatwi to życie dostawcy, który na pewno bardzo się spieszy i do tego wolałby mieć wyliczone pieniądze (noszenie ogromnych ilości drobnych nie ułatwia sprawy). Jedzenie na telefon zamawiane z dowolnego miejsca – niekoniecznie z domu – powinno być dostarczone jak najszybciej, żeby zachowało maksimum świeżości i jeśli jest ciepłe, również temperaturę. Dlatego pamiętajmy też o podaniu swojej dokładnej lokalizacji, ułatwi to życie obu stronom.

Zamówienia przez internet lub telefon

W każdym większym mieście można zamówić jedzenie na telefon, dzięki czemu zostanie ono dostarczone w dowolne miejsce – jest to niezwykle wygodna opcja i pozwala np. szybko zorganizować sobie catering na każdą imprezę. Wystarczy mieć ze sobą odpowiednie numery telefonów lub namiary na stronę internetową.

Zaopatrzenie gastronomii

Firma Conrad Company powstała w 1989 roku.
Istniejemy na rynku polskim 26 lat !

Głównym przedmiotem działalności naszej firmy są:

  • doradztwo w zakresie: zasadności ekonomicznej przedsięwzięcia, rozwiązań technologicznych, doboru urządzeń,
  • projektowanie technologi zapleczy obiektów gastronomicznych, pralni oraz wyposażenia sklepów,
  • zaopatrzenie gastronomii,
  • sprzedaż urządzeń gastronomicznych, pralniczych, regałów sklepowych, magazynowych i wyposażenia sklepów,
  • sprzedaż części zamiennych,
  • serwis gwarancyjny i pogwarancyjny,
  • montaż urządzeń,