Nie tak łatwo zdobyć klienta

Klient nasz pan

Różne lokale gastronomiczne przyciągają klientów atrakcyjnym wystrojem, możliwością zamawiania na wynos (jedzenie na telefon), dodatkowymi sosami lub przystrojem dań gratis, miłą atmosferą i profesjonalną obsługą. To jednak powoli – i na szczęście – staje się standardem. Obecnie żeby zainteresować kogoś ofertą, trzeba ten standard nieco przekroczyć. Dlatego też dość ciekawe są wszelkie niebanalne knajpki czy mini bary z żywnością inną niż w popularnych restauracjach czy sieciówkach. Sprawdza się domowe jedzenie na telefon przygotowywane każdej głodnej osobie. Im więcej dodatkowych możliwości przy składaniu zamówienia, tym lepiej. Wszystko świeże, smaczne, przygotowane z naturalnych składników – kolejna zaleta. W tym wszystkim można jeszcze postarać się o jakiś specyficzny wyróżnik w ofercie, coś, czego konkurencja nie ma i nie będzie miała – chociażby oryginalny przepis na ciastka, którego będzie się strzegło jak najcenniejszego skarbu.

Nowoczesna gastronomia

Klienci cenią sobie nowoczesne, intuicyjne rozwiązania. Dlatego warto zadbać o to, by użytkownicy lokalu zetknęli się z wygodą, higieną i precyzją wykonania sprzętu nawet w miejscach, gdzie serwowane są staropolskie, wręcz historyczne dania. Nie ma nic gorszego niż lokal z zaburzonymi standardami jakości, z mało schludną obsługą i podobnymi tego typu kwiatkami. Często jedno, nawet niezamierzone wykroczenie tego typu może sprawić, że klienci nie będą więcej wracać i do tego odstraszą innych negatywnymi opiniami.